The entry of a hard discount supermarket : price effects
Gómez-Lobo, Andrés; Jiménez, Juan Luís; Perdiguero, Jordi
-Entry
-Product Variety
-Prices
-Retailing
-Entrada
-Variedad de productos
-Precios
-Minoristas
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/220716

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Gómez-Lobo, Andrés; Jiménez González, Juan Luis; Perdiguero, Jordi
Asensio Ruiz de Alda, Francisco Javier; Gómez-Lobo, Andrés; Matas i Prat, Anna; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada
Borrell, Joan-Ramon; Jiménez, Juan Luís; García, Carmen
Jiménez González, Juan Luis; Perdiguero, Jordi
 

Coordination

 

Supporters