Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/15808

(No)competition in the Spanish retailing gasoline market: a variance filter approach
Jiménez, Juan Luís; Perdiguero, Jordi
05-2009
33 - Economia
338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus
Gasolina
Competència econòmica
Preus
Espanya
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la xarxa i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
28 p.
Documento de trabajo
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
Reproducció digital del document publicat en format paper
XREAP;2009-5
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
XREAP2009-5.pdf 728.3 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Borrell, Joan-Ramon; Jiménez, Juan Luís; García, Carmen
Jiménez González, Juan Luis; Perdiguero, Jordi