Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/450336

Mixed Analysis of the Flipped Classroom in the Concrete and Steel Structures Subject in the Context of COVID-19 Crisis Outbreak. A Pilot Study
Campanyà, Carles; Fonseca Escudero, David; Amo Filvà, Daniel; Martí Audí, Núria; Peña Camarillas, Enric
Universitat Ramon Llull. La Salle
05-2021
378 - Ensenyament superior. Universitats
62 - Enginyeria. Tecnologia
72 - Arquitectura
Pandèmia de COVID-19, 2020-
Ensenyament a distància
Arquitectura -- Innovacions tecnològiques
Ensenyament universitari -- Innovacions tecnològiques
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a
20 p.
Article
Article - Versió publicada
https://doi.org/10.3390/su13115826
MDPI
Sustainability, 2021, 13 (11)
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format Descripció
sustainability-13-05826-v2.pdf 637.4 KB PDF Sustainability.2021.13.11

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Martí Audí, Núria; Fonseca Escudero, David; Peña Camarillas, Enric; Adroer Puig, Marta; Simón Grábalos, David
Campanyà, Carles; Fonseca Escudero, David; Martí, Núria; Peña, Enric; Ferrer, Álvaro; Llorca Bofí, Josep
Villegas Portero, Eva; Fonseca Escudero, David; Peña Camarillas, Enric; Bonet, Paula; Fernández Guinea, Sara
Besné Yanguas, Alia; Pérez, Miguel Ángel; Necchi, Silvia; Peña Camarillas, Enric; Fonseca Escudero, David; Navarro Delgado, Isidro; Redondo Domínguez, Ernesto
Fonseca Escudero, David; Cavalcanti, Janaina; Peña Camarillas, Enric; Valls, Victor; Sánchez Sepúlveda, Mónica; Moreira, Fernando; Navarro Delgado, Isidro; Redondo Domínguez, Ernesto