CLIL education policies in Catalonia: looking for collective empowerment through school autonomy
Lorenzo Galés, Neus; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
-CLIL
-Plurilingualism
-Inclusion
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Comunicació de congrés
         
https://ddd.uab.cat/record/93348

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Escobar Urmeneta, Cristina,; Costa, Francesca; Gallart i Rosas, Marta; Planas, Núria; Horrillo Godino, Zoraida; Infante, Debora; Benvenuto, Guido; Lastrucci, Emilio; Labajos, Diana; Martín Rojo, Miguel; Martín Rojo, Luisa; Menegale, Marcella; Moate, Josephine; Oliva Girbau, Àngels; Sagasta, Pilar; Pedrosa, Begoña; Madinabeitia, Monika; Nazabal, Ainara; Barnes, Julia; Sainz Osinaga, Matilde; Ozaeta, Arantza; Garro, Eneritz; Perez, Karmele; Egizabal, Diego; Vallbona González, Anna; Barbero, Teresina; Canet Pladevall, Roser; Evnitskaya, Natalia; Coral Mateu, Josep; Hernández Sierra, M. Àngels; Lupu, Olesia; Maggi, Fabrizio; Martínez Feito, Rosa Ángeles; Oliver Guasp, Mª Victoria; Sandberg, Ylva; Camacho, Mar; Lorenzo Galés, Neus; Canal Santos, Imma; Mayans Balcells, Pere; Lorenzo Galés, Neus; Margelí, Jordi; Bou, Núria; Vidal, Francesca; Maldonado, Natàlia; San Isidro Agrelo, Fco. Xabier; CLILSI; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació