Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/445724

Analysis of social media platforms and their potential value for the tourism industry
Valls, Josep-Francesc; Ouro, Alfredo; Freund, Daniela; Andrade Suárez, María José
Universitat Ramon Llull. Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi; Universitat Ramon Llull. ESADE; Universidade da Coruña
2012
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Turisme -- Màrqueting -- Innovacions tecnològiques
Tourism -- Marketing -- Technological innovations
Web 2.0
© Washington State University i l'autor/a. Tots els drets reservats
11 p.
Article
Article - Accepted version
2nd Advances in Hospitality & Tourism Marketing & Management Conference (AHTMM) 2012, Corfu (Greece)
         

Full text files in this document

Files Size Format
Valls_2013_Corfu_Anal.pdf 2.551 MB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Valls, Josep-Francesc; Sureda, Joan; Andrade Suárez, María José; Freund, Daniela
Valls, Josep-Francesc; Sureda, Joan; Ouro, Alfredo; Barroeta, Irupé; Freund, Daniela
Freund, Daniela; Cerdan Chiscano, Monica; Hernández-Maskivker, Gilda; Guix, Mireia; Iñesta, Ana; Castelló, Montserrat
 

Coordination

 

Supporters