Title:
|
Analysis of social media platforms and their potential value for the tourism industry
|
Author:
|
Valls, Josep-Francesc; Ouro, Alfredo; Freund, Daniela; Andrade Suárez, María José
|
Other authors:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi; Universitat Ramon Llull. ESADE; Universidade da Coruña |
Publication date:
|
2012 |
Subject (UDC):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Subject(s):
|
Turisme -- Màrqueting -- Innovacions tecnològiques Tourism -- Marketing -- Technological innovations Web 2.0 |
Rights:
|
© Washington State University i l'autor/a. Tots els drets reservats |
Pages:
|
11 p. |
Document type:
|
Article Article - Accepted version |
Published by:
|
2nd Advances in Hospitality & Tourism Marketing & Management Conference (AHTMM) 2012, Corfu (Greece)
|
Share:
|
|