Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/433828

Corporate social responsibility in cruising: using materiality analysis to create shared value
Font, Xavier; Guix, Mireia; Bonilla-Priego, Ma Jesús
Universitat Ramon Llull. Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi; Universidad Rey Juan Carlos; Leeds Beckett University
10-2015
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Creuers turístics
Cruise lines
Empreses -- Responsabilitat social
Social responsibility of business
© Elsevier
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
20 p.
Artículo
Artículo - Versión aceptada
https://doi.org/10.1016/j.tourman.2015.10.007
Elsevier
Tourism Management, 2016, Vol. 53 (April), p. 175-186
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Font_TM_Corp.pdf 1.404 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Ficapal, Jordi; Guix, Mireia; Caller, Fernando; Pàmies, Maria Antònia
Freund, Daniela; Cerdan Chiscano, Monica; Hernández-Maskivker, Gilda; Guix, Mireia; Iñesta, Ana; Castelló, Montserrat
Guix, Mireia; Rodrigo, Zaida; Ricard, Santomà Vicens; Vicens, Xavier