Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/376319

Evaluación mixta de actividades transversales en el grado de Arquitectura basadas en la metodología de la “Lesson Study”
Mixed assessment of transversal activities in architecture degree based on the “Lesson Study” methodology
Fonseca Escudero, David; Necchi, Silvia; Simón Grábalos, David; Berruezo Diago, Andrea; Bertocchi Nadal, Judith; Sánchez, Mónica Vanesa; Boada Ubach, David; Martín Tost, Xavier; Renteria Cano, Isabela de
Universitat Ramon Llull. La Salle
09-10-2019
Aprenentatge -- Metodologia
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© CINAIC 2019
6 p.
Article
Article - Versió publicada
http://doi.org/10.26754/CINAIC.2019.0071
V Congreso Internacional sobre Aprendizaje, Innovación y Cooperación. CINAIC 2019
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format Descripció
CINAIC2019.2.pdf 2.867 MB PDF CINAIC2019

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Martí Audí, Núria; Fonseca Escudero, David; Peña Camarillas, Enric; Adroer Puig, Marta; Simón Grábalos, David
Sánchez, Mónica Vanesa; Franquesa, Jordi; Fonseca Escudero, David
Besné Yanguas, Alia; Pérez, Miguel Ángel; Necchi, Silvia; Peña Camarillas, Enric; Fonseca Escudero, David; Navarro Delgado, Isidro; Redondo Domínguez, Ernesto
Martínez Duran, Anna; Gordon Guerra, Jordi; Martín Tost, Xavier; Peguero Piquer, Anna