Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/374122

Computer-assisted assessment in open-ended activities through the analysis of traces: a proof of concept in statistics with R commander
Cuadros, Jordi; Martori Adrian, Francesc de Paula; Serrano Molinero, Vanessa; Calvo, Miquel (Calvo Llorca); Carnicer González, Arturo; Miñarro Alonso, Antonio
Universitat Ramon Llull. IQS
12-04-2019
311 - Estadística
Ensenyament assistit per ordinador
Estadística
Autonomia de l'alumne
Computer-assisted assessment
Learning analytics
Open-ended activity
R commander
Statistics education
© L'autor/a
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
13 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
https://doi.org/10.29333/ejmste/108456
Modestum
EURASIA Journal of Mathematics Science and Technology Education. Vol. 15, n.9 (2019), p. em1743
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Computer-assist ... the analysis of traces.pdf 1.721 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Calvo, Miquel (Calvo Llorca); Carnicer González, Arturo; Cuadros, Jordi; Martori, Francesc; Miñarro Alonso, Antonio; Serrano, Vanessa
Olivé Tomàs, Antoni; Samper, Xavier; Cuadros, Jordi; Martori Adrian, Francesc de Paula; Serrano Molinero, Vanessa
Serrano Molinero, Vanessa; González Sabaté, Lucinio; Martori Adrian, Francesc de Paula; Cuadros, Jordi
Cuadros, Jordi; Artigas, Carme; Guitart, Fina; Martori Adrian, Francesc de Paula
Olivé Tomàs, Antoni; Cuadros, Jordi; González Sabaté, Lucinio; Serrano Molinero, Vanessa; Jolonch, Xavier