Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/166427
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Almajano Pablos, María Pilar |
dc.contributor.author | Pérez González, Lidia |
dc.date | 2019-06-19 |
dc.identifier.citation | 140370 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/166427 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Problem-based learning -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Educational innovations |
dc.subject | ABP |
dc.subject | PBL |
dc.subject | projecte |
dc.subject | interdisciplinari |
dc.subject | aprenentatge cooperatiu |
dc.subject | project |
dc.subject | interdisciplinary |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes -- Educació secundària obligatòria |
dc.subject | Ensenyament -- Innovacions |
dc.title | Anàlisi de les condicions i disseny d'un protocol per a la implementació del projecte interdisciplianri com a eina d'aprenentage competencial |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |