Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/355587

Modelo genérico de planteamiento, seguimiento y evaluación de un trabajo modular para mejorar la motivación y la participación activa del estudiante
Alguacil de Nicolás, Montserrat; Pañellas, Mercè; Boqué Torremorell, Maria Carme
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2011
Mestres -- Formació
Competències professionals
Espai Europeu d'Educació Superior
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© International Journal of Developmental and Educational Psychology / INFAD Revista de Psicología
10 p.
Article
Article - Published version
Asociación INFAD
International Journal of Developmental and Educational Psychology / INFAD Revista de Psicología, 2011, Vol. 5, Núm. 1
         

Full text files in this document

Files Size Format
revista infad 2011 modelo.pdf 400.4 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Boqué Torremorell, Maria Carme; Alguacil de Nicolás, Montserrat; Pañellas, Mercè
Alguacil de Nicolás, Montserrat; Boqué Torremorell, Maria Carme; Pañellas, Mercè
Pañellas, Mercè; Alguacil de Nicolás, Montserrat; Boqué Torremorell, Maria Carme
Boqué Torremorell, Maria Carme; Alguacil de Nicolás, Montserrat; Pañellas, Mercè
Pañellas, Mercè; Alguacil de Nicolás, Montserrat; Boqué Torremorell, Maria Carme
 

Coordination

 

Supporters