To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/132050
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Vilafranca Manguán, Isabel |
dc.contributor.author | Carreño Aguilar, Ma. Antonia |
dc.date | 2019-04-11T11:18:45Z |
dc.date | 2019-04-11T11:18:45Z |
dc.date | 2018 |
dc.date | 2019-04-11T11:18:45Z |
dc.identifier.citation | 0214-7351 |
dc.identifier.citation | 683048 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/132050 |
dc.format | 14 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: https://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/348742 |
dc.relation | Temps d'Educació, 2018, num. 55, p. 57-70 |
dc.rights | cc-by-nc (c) Universitat de Barcelona, 2018 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es |
dc.subject | Idealisme |
dc.subject | Filosofia de l'educació |
dc.subject | Història de l'educació |
dc.subject | Idealism |
dc.subject | Philosophy of education |
dc.subject | History of education |
dc.title | Els models de la modernitat pedagògica: de l'idealisme al pragmatisme. |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |