Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/131596
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. BCN SEER - Barcelona Science and Engineering Education Research Group |
dc.contributor.author | Pérez Poch, Antoni |
dc.contributor.author | Domingo Peña, Joan |
dc.contributor.author | Sanz Gómez, M. Carmen |
dc.contributor.author | López Álvarez, David |
dc.date | 2018-06 |
dc.identifier.citation | Perez-Poch, A. [et al.]. University teaching culture. A: "University teaching and innovation. Evolution and challenges through the CIDUI.". Barcelona: Octaedro, 2018, p. 65-93. |
dc.identifier.citation | 978-84-17667-25-2 |
dc.identifier.citation | http://www.guninetwork.org/publication/university-teaching-and-innovation-evolution-and-challenges-through-cidui |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/131596 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Octaedro |
dc.relation | www.octaedro.com |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari |
dc.subject | Educational innovations |
dc.subject | Teaching |
dc.subject | higher education |
dc.subject | innovation |
dc.subject | teamwork |
dc.subject | mentoring. |
dc.subject | Ensenyament -- Innovacions |
dc.title | University teaching culture |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart |
dc.description.abstract |