To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/130803
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació |
---|---|
dc.contributor.author | Amato, Flora |
dc.contributor.author | Moscato, Francesco |
dc.contributor.author | Xhafa Xhafa, Fatos |
dc.date | 2019-011 |
dc.identifier.citation | Amato, F.; Moscato, F.; Xhafa, F. Generation of game contents by social media analysis and MAS planning. "Computers in human behavior", Novembre 2019, vol. 100, p. 286-294. |
dc.identifier.citation | 0747-5632 |
dc.identifier.citation | 10.1016/j.chb.2019.02.030 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/130803 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Elsevier |
dc.relation | https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0747563219300901 |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Disseny de videojocs |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria de la telecomunicació::Telemàtica i xarxes d'ordinadors::Internet |
dc.subject | Electronic games |
dc.subject | Social media |
dc.subject | Procedural content generation |
dc.subject | Formal planning |
dc.subject | Social media analysis |
dc.subject | Multi-agent systems |
dc.subject | Jocs electrònics |
dc.subject | Mitjans de comunicació social |
dc.title | Generation of game contents by social media analysis and MAS planning |
dc.type | info:eu-repo/semantics/submittedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |