To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/36741
dc.contributor.author | Cassany, Daniel |
---|---|
dc.date | 2017 |
dc.identifier.citation | Cassany D. El rap entra a l’aula: implicacions per a l’educació lingüística i literària. Perspectiva escolar. 2017 Gen;391:49-53. |
dc.identifier.citation | 0210-2331 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10230/36741 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Associació de Mestres Rosa Sensat |
dc.relation | Perspectiva escolar. 2017 Gen;391:49-53. |
dc.rights | © Associació de Mestres Rosa Sensat |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Rap (Música) |
dc.subject | Motivació en l'educació |
dc.subject | Llenguatge i llengües -- Ensenyament |
dc.title | El rap entra a l’aula: implicacions per a l’educació lingüística i literària |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |