Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/345559

Reformulación de los roles del docente y del discente en la educación. El caso práctico del modelo de la Flipped Classroom en la universidad
Simon Llovet, Jordi; Ojando, Elena Sofia; Avila Morena, Xavier; Miralpeix, Antoni; Lopez Vicente, Pau; Prats Fernández, Miquel Angel
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2018
Lideratge en l'educació
Mestres
Flipped classroom
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a
21 p.
Article
Article - Published version
10.21703/rexe.Especial2_201853733
Universidad Católica de la Santísima Concepción (Chile)
Revista de Estudios y Experiencias en Educación, Número Especial Nº2, febrero 2018
         

Full text files in this document

Files Size Format
491-1295-1-SM.pdf 250.2 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Díaz-Gibson, Jordi; Longás Mayayo, Jordi; Prats Fernández, Miquel Angel; Ojando, Elena Sofia; Riera Romaní, Jordi
Ojando, Elena Sofia; Simón Llovet, Jordi; Prats Fernández, Miquel Angel; Martínez-Felipe, María; Santaolalla, Elsa; Torres, Jorge
Ojando, Elena Sofia; Benito, Maribel; Prats Fernández, Miquel Angel
 

Coordination

 

Supporters