Título:
|
Percepció dels estudiants i del professorat del Grau d’Educació Primària de Blanquerna - Universitat Ramon Llull sobre la incorporació experimental de la flipped classroom
|
Autor/a:
|
Simón Llovet, Jordi; Ojando, Elena Sofia; Prats Fernández, Miquel Angel; Àvila, Xavier; Miralpeix, Antoni
|
Otros autores:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
Resum:
|
La flipped classroom (classe inversa, en català) és un model d’ensenyament i aprenentatge que darrerament
està prenent molt protagonisme en l’ensenyament superior. Per això aquest estudi pretén identificar i analitzar
la percepció dels estudiants i professors universitaris sobre la incorporació de la flipped classroom en tres
assignatures del Grau d’Educació Primària durant el curs 2014-2015 amb l’objectiu principal d’identificar els
canvis que provoca la flipped classroom en general i, concretament, en les quatre dimensions del model didàctic:
continguts i materials, estratègies d’ensenyament i aprenentatge, gestió de l’aula i avaluació. Per obtenir les dades,
s’ha administrat un qüestionari als estudiants i s’ha realitzat un focus group amb els professors. Els resultats de
l’estudi posen de manifest un alt grau de satisfacció tant per part dels estudiants com dels professors i una percepció
de canvi positiu en les quatre dimensions estudiades |
Fecha de creación:
|
05-2016 |
Materias (CDU):
|
378 - Ensenyament superior. Universitats |
Materia(s):
|
Mestres -- Formació Universitat Ramon Llull. Facultat de Ciències de Psicologia, l'Educació i Ciències de l'Esport. Grau d'Educació Primària Classe inversa |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
Páginas:
|
8 p. |
Tipo de documento:
|
Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
|
Publish at:
|
Aloma, 2016, Vol. 34, Núm. 1
|
Compartir:
|
|