Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/85398
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Gómez Val, Ricardo |
dc.contributor.author | Rovira Campà, David |
dc.date | 2015-06-30 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/85398 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional |
dc.subject | Multiple intelligences |
dc.subject | Vocational education |
dc.subject | Formació Professsional |
dc.subject | Lògico-Matemàtica |
dc.subject | Espacial |
dc.subject | Lingüística |
dc.subject | Adaptació |
dc.subject | Metodologies |
dc.subject | Avaluació |
dc.subject | Competència |
dc.subject | Intel·ligències múltiples |
dc.subject | Formació professional |
dc.title | Intel·ligències múltiples com a moduladora de les metodologies emprades a la Formació Professional |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |