Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/123713

La forma urbana como objeto pedagógico: los casos de Learning from Las Vegas y Made in Tokyo.
Bardí Milà, Berta; García Escudero, Daniel; Moreno Sanz, Joan
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes Arquitectònics; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori; Universitat Politècnica de Catalunya. GILDA - Grup per a la Innovació i la Logística Docent en Arquitectura; Universitat Politècnica de Catalunya. GRU - Grup de Recerca Urbanisme
-Àrees temàtiques de la UPC::Urbanisme
-Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura
-Architecture -- Study and teaching
-City planning -- Study and teaching
-Pedagogy
-Teaching
-Urban planning
-Architecture
-Pedagogía
-Docencia
-Urbanismo
-Arquitectura
-Venturi
-Atelier Bow-Wow
-Arquitectura -- Ensenyament
-Urbanisme -- Ensenyament
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Versió publicada
Objecte de conferència
Prensas Universitarias de Zaragoza
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Bardí Milà, Berta; García Escudero, Daniel; Moreno Sanz, Joan
Moreno Sanz, Joan; Bardí Milà, Berta; García Escudero, Daniel
García Escudero, Daniel; Bardí Milà, Berta
Alegre Heitzmann, Luis; García Escudero, Daniel; Bardí Milà, Berta
Alegre Heitzmann, Luis; Lloveras, Lluís; Barceló Baeza, Antoni; Balanzó, Bàrbara; García Escudero, Daniel; Bardí Milà, Berta