To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/125254
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Pagés, Teresa |
dc.contributor.author | Hernández, Carme |
dc.contributor.author | Abadía, Ana Rosa |
dc.contributor.author | Bueno, Concha |
dc.contributor.author | Ubieto-Artur, Isabel |
dc.contributor.author | Márquez Cebrián, Ma. Dolores |
dc.contributor.author | Sabaté Diaz, Sarai |
dc.contributor.author | Jorba Noguera, Helga |
dc.date | 2018-10-10T12:04:37Z |
dc.date | 2018-10-10T12:04:37Z |
dc.date | 2016 |
dc.date | 2018-10-10T12:04:37Z |
dc.identifier.citation | 1138-3194 |
dc.identifier.citation | 657720 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/125254 |
dc.format | 11 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Ramon Llull |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.revistaaloma.net/index.php/aloma/article/view/282/195 |
dc.relation | Aloma. Revista de Psicologia i Ciències de l'Educació, 2016, vol. 34, num. 1, p. 33-43 |
dc.rights | cc-by-nc-sa (c) Pagés, Teresa et al., 2016 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es |
dc.subject | Competències bàsiques en educació |
dc.subject | Formació del professorat |
dc.subject | Innovacions educatives |
dc.subject | Competency based education |
dc.subject | Teacher training |
dc.subject | Educational innovations |
dc.title | La innovación como competencia docente en la universidad: innovación orientada a la mejora de aprendizaje. |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |