To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/83585

Time patterns in social networks and learning success among online students
Barberà Gregori, Elena; Cortes Ordoñez, Armando
-time pattern
-adquisición de conocimiento
-knowledge acquisition
-knowledge transfer
-learner satisfaction
-knowledge transfer
-Web-based instruction
-satisfacción del alumnado
-transferencia del conocimiento
-percepción del estudiante
-gestión del tiempo
-patrón de tiempo
-satisfacció de l'alumnat
-adquisició de coneixement
-transferència del coneixement
-percepció de l'estudiant
-gestió del temps
-patró de temps
-Web-based instruction
-Ensenyament virtual
-Enseñanza virtual
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article
IATED - Asociación de Tecnología, Educación y Desarrollo
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Barberà Gregori, Elena; Cortes Ordoñez, Armando
Monereo i Font, Carles; Barberà Gregori, Elena; Castelló, Montserrat; Gómez Alemany, Isabel; Pérez i Cabaní, Maria Lluïsa; Valls Giménez, Enric
Gijselaers, Hieronymus J. M; Barberà Gregori, Elena; Kirschner, Paul A.; de Groot, Renate H. M
Barberà Gregori, Elena; Gros Salvat, Begoña; Kirschner, Paul
 

Coordination

 

Supporters