Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/2900

Un estudi preliminar sobre la presa d’apunts dels estudiants universitaris
Monereo i Font, Carles; Barberà Gregori, Elena; Castelló, Montserrat; Gómez Alemany, Isabel; Pérez i Cabaní, Maria Lluïsa; Valls Giménez, Enric
En aquest treball es presenten els resultats d’un estudi iniciat per esbrinar comprenen apunts els estudiants de primer curs universitari en una situació declasse habitual i per analitzar com incideixen les condicions d’una determinadasituació educativa en les decisions respecte a què cal anotar i com cal fer-ho.L’estudi suposa l’inici d’una línia de recerca que té per objectiu investigaren quines condicions la presa d’apunts esdevé una estratègia d’aprenentatge
This work presents the results of a study set up in order to find out how students, in their first year at university, take notes in a normal class situation and to analyze how the conditions of a determined educational situation have a bearing on the decisions in respect of what to note and how to do so. The study supposes the beginning of a line of research which has as its objective to investigate under what conditions the taking of notes become a strategy of learning
Ensenyament universitari
Education, Higher
Estudiants universitaris
College students
Educació -- Investigació
Education -- Research
Anotacions
Note-taking
Tots els drets reservats
Artículo
Graó
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Forns, Maria, 1946-; Gómez Alemany, Isabel
Cañabate Ortiz, Dolors; Carmen, Lluís M. del; Gómez Alemany, Isabel
Pérez i Cabaní, Maria Lluïsa; Carretero Torres, Ma. Reyes; Palma i Muñoz, Montserrat; Rafel Cufí, Ester
Carretero Torres, Ma. Reyes; Pérez i Cabaní, Maria Lluïsa