To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/14137

La transmisión de conocimientos versus el aprendizaje autónomo y autorregulado: efectos en el aprendizaje de los estudiantes universitarios
Serdà Ferrer, Bernat-Carles; Alsina, Angel
-Aprenentatge basat en problemes
-Problem-based learning
-Aprenentatge reflexiu
-Reflective Learning
-Aprenentatge actiu -- Ensenyament universitari
-Active learning -- Study and teaching (Higher)
Attribution 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Article
Article - Published version
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Serdà Ferrer, Bernat-Carles; Cunill Olivas, Mònica; Alsina, Angel
Monreal i Bosch, Pilar; Valle Gómez, Arantza del; Serdà Ferrer, Bernat-Carles
Serdà Ferrer, Bernat-Carles; Vesa Llanes, Joaquim; Valle Gómez, Arantza del; Monreal i Bosch, Pilar
 

Coordination

 

Supporters