Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10230/24752
dc.contributor.author | Esteve Ruescas, Olga |
---|---|
dc.contributor.author | Cañada Pujols, Ma. Dolors |
dc.date | 2004 |
dc.identifier.citation | Esteve O, Cañada MD. Organització i ús de materials d'autoaprenetatge per a la millora de la competència lingüística d'aprenents adults. Articles de didàctica de la llengua i de la literatura. 2004; (34): 17-33. |
dc.identifier.citation | 2014-4636 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10230/24752 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Graó |
dc.relation | Articles de didàctica de la llengua i de la literatura. 2004; (34): 17-33. |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | © Graó. Esteve O, Cañada MD. http://articles.grao.com/revistes/articles/034-noves-necessitats-de-formacio-en-adults |
dc.subject | Autonomia |
dc.subject | Autoaprenentatge |
dc.subject | Teoria socioconstructivista |
dc.subject | Autoregulació |
dc.subject | Diàleg intern |
dc.subject | Zona de desenvolupament pròxim |
dc.subject | Tractament holístic de la llengua |
dc.subject | Itineraris d’aprenentatge |
dc.subject | Autonomy |
dc.subject | Home-study |
dc.subject | Socio-constructivist theory |
dc.subject | Area of proximate development |
dc.subject | Holistic treatment of language |
dc.subject | Learning itineraries. |
dc.subject | Internal dialogue |
dc.subject | Self-regulating |
dc.title | Organització i ús de materials d'autoaprenetatge per a la millora de la competència lingüística d'aprenents adults |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |