Título:
|
Creació de materials per a l'aprenentatge autònom i guiat de la interpretació de conferències a nivell inicial i intermedi
|
Autor/a:
|
Cañada Pujols, Ma. Dolors; Arumí Ribas, Marta
|
Otros autores:
|
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca; Universitat Pompeu Fabra |
Resum:
|
El desenvolupament del projecte ens ha permès de crear materials per a l´aprenentatge autònom de la interpretació de
conferències així com d´un material d´acompanyament i suport del procés d´aprenentatge no presencial. Aquests
materials s´integren en les assignatures d´interpretació del Grau en Traducció i Interpretació i serveixen perquè els
estudiants continuïn fent un treball guiat fora de l´aula. Es pot considerar també un material de suport a les classes
presencials.
Els materials desenvolupats cobreixen les cinc llengües dels nostres estudis (català, castellà, anglès, alemany i
francès) i estan organitzats en dos blocs diferenciats: itineraris d´aprenentatge i banc de discursos. Aquesta divisió
permet a l´estudiant treballar seguint dues opcions diferenciades:
a) a partir d´una seqüenciació guiada de tasques;
b) abordant directament la interpretació d´un discurs oral.
El projecte s'ha dut a terme entre les universitats Pompeu Fabra i Autònoma de Barcelona, durant el període 2007-
2009. |
Resum:
|
The project has allowed us to put together materials for autonomous conference interpreting learning and
additional support material for the learning process outside the classroom. These materials fit into the
interpreting subjects in the Translation and Interpreting graduate studies and are a valuable tool for students to
continue working autonomously. Furthermore, they can also double as support materials for the classes.
The developed materials cover the five languages that can be studied at both Universities (Catalan, Spanish,
English, German and French), divided in two different groups: learning itineraries and speech repository. This
division allows the student to work following two different guidelines:
a) A guided task sequence
b) Directly tackling the interpretation of an oral speech
The project has been carried out in Universitat Pompeu Fabra and Universitat Autònoma de Barcelona, from 2007 to 2009. |
Fecha de creación:
|
15-02-2011 |
Materias (CDU):
|
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
Materia(s):
|
Traducció i interpretació -- Ensenyament universitari Ensenyament universitari -- Ensenyament assistit per ordinador Autoaprenentatge -- Material didàctic -- Disseny |
Derechos:
|
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
Páginas:
|
12 p. |
Tipo de documento:
|
Informe |
Collection:
|
Els ajuts de l'AGAUR;2007MQD00023
|
Compartir:
|
|