Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/101372

Creació de materials per a l'aprenentatge autònom i guiat de la interpretació de conferències a nivell inicial i intermedi
Cañada Pujols, Ma. Dolors; Arumí Ribas, Marta
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca; Universitat Pompeu Fabra
15-02-2011
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Traducció i interpretació -- Ensenyament universitari
Ensenyament universitari -- Ensenyament assistit per ordinador
Autoaprenentatge -- Material didàctic -- Disseny
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
12 p.
Informe
Els ajuts de l'AGAUR;2007MQD00023
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
2007MQD00023_Comú.pdf 70.72 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem