To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/119312

Cambios en los modelos persuasivos: la nueva publicidad en tiempo real a través de estrategias narrativas transmedia. Estudio de caso de la campaña publicitaria de Tous, Tender Stories
Rodríguez Fidalgo, M. Isabel; Paíno Ambrosio, Adriana; Ruiz Paz, Yanira; Jiménez Iglesias, Lucía
Universitat de Barcelona
Narrativa transmèdia
Publicitat
Comunicació
Fidelització dels clients
Interacció social
Transmedia narrative
Advertising
Communication
Customer loyalty programs
Social interaction
cc-by (c) Rodríguez Fidalgo, M. Isabel et al., 2017
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es
Article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Universitat Jaume I
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Rodríguez Fidalgo, M. Isabel; Paíno Ambrosio, Adriana; Jiménez Iglesias, Lucía
Jiménez Iglesias, Lucía; Pérez-Montoro Gutiérrez, Mario; Sánchez, Lydia
 

Coordination

 

Supporters