Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/111456
dc.contributor | Gómez Soberón, José Manuel Vicente |
---|---|
dc.contributor.author | Martín López, David |
dc.date | 2017-06 |
dc.identifier.citation | 115495 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/111456 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Technology -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Information technology -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Tecnologia |
dc.subject | ESO |
dc.subject | unitat didàctica |
dc.subject | digital |
dc.subject | TIC |
dc.subject | iPad |
dc.subject | tauleta |
dc.subject | llibre |
dc.subject | Tecnologia -- Educació secundària obligatòria |
dc.subject | Tecnologia de la informació -- Educació secundària obligatòria |
dc.title | Beneficis que en perceben els alumnes i resultats acadèmics amb l'ús dels iPads com a suport docent respecte el llibre de paper |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |