dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Almansa, Núria |
dc.contributor.author |
Cols Catasús, Mercè |
dc.contributor.author |
Esteve Ràfols, M. del Mar |
dc.contributor.author |
Ibarz Mellado, Andreu |
dc.date.accessioned |
2017-10-11T09:27:11Z |
dc.date.available |
2017-10-11T09:27:11Z |
dc.date.created |
2000 |
dc.date.issued |
2017-10-11 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/293245 |
dc.format.extent |
15 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Càtedra Ramon Llull Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Ars Brevis, 2000, Núm. 6 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.rights |
© L’autor/a |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Religió - Ensenyament |
dc.subject.other |
Bíblia |
dc.subject.other |
Currículums (Ensenyament) |
dc.title |
Bíblia i currículum escolar. Introducció a una problemàtica paradoxal |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
L'article que es presenta forma part d'una elaboració més àmplia. S'ha seleccionat unes reflexions introductòries que obren interrogants i plategen problemàtiques sobre les quals s'aprofundirà posteriorment. Partim de la importància de la Bíblia com a referent espiritual i cultural, a continuació es descriuen alguns dels possibles atansaments vers els textos bíblics i quines són, o podrien ser, les aproximacions a la Bíblia des de l'escola. Es presenta, també, alguns moments significatius sobre l'estudi i la interpretació de la Bíblia i les conseqüències que poden tenir en l'ensenyament. |