Títol:
|
Testimonis d’un procés de formació inicial a partir de la seva narrativa
|
Autor/a:
|
Cols Catasús, Mercè; Ibarz Mellado, Andreu
|
Altres autors:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
Abstract:
|
This article highlights the education of Catholic religion teachers through out their initial training from their experience at university. By thoroughly analysing the students’ narratives, elements for reflection and analysis are proposed with the aim of helping us to construct a genuinely educational, Church-linked education for prospective teachers. Also this contribution is intended to be a shaping element for the DECA (Ecclesiastical Declaration of Academic Competence) itinerary at the Faculty. |
Resum:
|
Aquest article posa de relleu la formació de mestres de religió catòlica durant el procés de formació inicial a partir de la seva experiència viscuda a la Universitat. A través de l’anàlisi en profunditat de les narratives dels estudiants, s’aporten elements per a la reflexió i l’anàlisi amb la intenció que ens ajudin a bastir una formació dels futurs mestres genuïnament educativa i vinculada a l’Església, i que aquesta contribució sigui un element configurador de l’itinerari de la DECA a la Facultat. |
Data de publicació:
|
04-12-2017 |
Matèries:
|
Mestres - Formació Educació religiosa |
Drets:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L’autor/a |
Pàgines:
|
18 p. |
Tipus de document:
|
Article Article - Versió publicada |
Publicat per:
|
Universitat Ramon Llull. Càtedra Ramon Llull Blanquerna
|
Publicat a:
|
Ars Brevis, 2016, Núm. 22
|
Compartir:
|
|