To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/113147
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Román Maestre, Begoña |
dc.date | 2017-06-30T10:34:51Z |
dc.date | 2017-06-30T10:34:51Z |
dc.date | 2008 |
dc.date | 2017-06-30T10:34:51Z |
dc.identifier.citation | 0214-7351 |
dc.identifier.citation | 579572 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/113147 |
dc.format | 10 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/126529 |
dc.relation | Temps d'Educació, 2008, vol. 35, p. 267-276 |
dc.rights | cc-by-nc (c) Universitat de Barcelona, 2008 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es |
dc.subject | Ètica |
dc.subject | Educació cívica |
dc.subject | Tolerància |
dc.subject | Ethics |
dc.subject | Civics education |
dc.subject | Toleration |
dc.title | ¿Es pot educar només amb mínims morals? Ètica de mínims versus mínima educació |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |