To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/85738
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtiques |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica I |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. SCL-EG - Sistemes de Control Lineals: estudi Geomètric |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. GILDA - Grup per a la Innovació i la Logística Docent en Arquitectura |
dc.contributor.author | García Planas, María Isabel |
dc.contributor.author | Taberna Torres, Judit |
dc.contributor.author | Domínguez García, Santiago |
dc.date | 2016-03-29 |
dc.identifier.citation | Garcia-Planas, M.I., Taberna, J., Domínguez , S. Mathematical modelling in engineering: an alternative way to teach Linear Algebra. "International journal of mathematical education in science and technology (Online)", 29 Març 2016, p. 1-11. |
dc.identifier.citation | 1464-5211 |
dc.identifier.citation | 10.1080/0020739X.2016.1153736 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/85738 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Taylor & Francis Ltd. |
dc.relation | http://dx.doi.org/10.1080/0020739X.2016.1153736 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística |
dc.subject | Algebras, Linear |
dc.subject | Project-based learning |
dc.subject | e-portfolio |
dc.subject | linear algebra |
dc.subject | Portafolis electrònics en educació |
dc.subject | Àlgebra lineal |
dc.title | Mathematical modelling in engineering: an alternative way to teach Linear Algebra |
dc.type | info:eu-repo/semantics/submittedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |