To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/101060
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtiques |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. ViRVIG - Grup de Recerca en Visualització, Realitat Virtual i Interacció Gràfica |
dc.contributor.author | Susín Sánchez, Antonio |
dc.contributor.author | Ramírez Flores, Jorge Eduardo |
dc.date | 2015-12-21 |
dc.identifier.citation | Susin, A., Ramírez, J. Segmentation-based skinning. "Computer animation and virtual worlds", 21 Desembre 2015, vol. 28, núm. 1. |
dc.identifier.citation | 1546-4261 |
dc.identifier.citation | 10.1002/cav.1687 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/101060 |
dc.language.iso | eng |
dc.relation | http://onlinelibrary.wiley.com/wol1/doi/10.1002/cav.1687/full |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/ES/6PN/TIN2010-20590-C02-01 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística |
dc.subject | Computer animation |
dc.subject | Simulation methods |
dc.subject | Algorithms |
dc.subject | mesh segmentation |
dc.subject | skinning |
dc.subject | weightassignment |
dc.subject | algorithm |
dc.subject | rigging |
dc.subject | computer animation |
dc.subject | Animació per ordinador |
dc.subject | Simulació, Mètodes de |
dc.subject | Algorismes |
dc.title | Segmentation-based skinning |
dc.type | info:eu-repo/semantics/submittedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |