To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/91171
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Projectes i de la Construcció |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica a l'Enginyeria |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. GIIP - Grup de Recerca en Enginyeria de Projectes: Disseny, Sostenibilitat i Comunicació |
dc.contributor.author | Amante García, Beatriz |
dc.contributor.author | Olmedo Torre, Noelia |
dc.contributor.author | Cano Garcia, Elena |
dc.contributor.author | Fernández, Maite |
dc.date | 2016 |
dc.identifier.citation | Amante, B., Olmedo, N., Cano García, E., Fernández, M. A comparative analysis of the incorporation of skills at the master’s degree level. "International journal of engineering education", 2016, vol. 32, núm. 5. Part B, p. 2310-2317. |
dc.identifier.citation | 0949-149X |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/91171 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Tempus Publications |
dc.relation | http://www.ijee.ie/latestissues/Vol35-2B/16_ijee3318ns.pdf |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari |
dc.subject | Universities and colleges--Graduate work |
dc.subject | Competency based education |
dc.subject | Generic competencies |
dc.subject | Teaching/learning process |
dc.subject | Methodologies |
dc.subject | Assessment tools |
dc.subject | Feedback |
dc.subject | Universitats -- Estudis de 2n i 3r cicle |
dc.subject | Competències professionals -- Ensenyament |
dc.title | A comparative analysis of the incorporation of skills at the master’s degree level |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |