To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/53105
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | López Palma, Fernando |
dc.date | 2014-03-28T09:34:17Z |
dc.date | 1998 |
dc.date | 2014-03-27T12:48:26Z |
dc.identifier.citation | 0214-7351 |
dc.identifier.citation | 591104 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/53105 |
dc.description.abstract | En el present article es descriuen en primer lloc les tres tipologies de models de formació d'adults que han estat predominants en aquestes dues darreres dècades. A la segona part de l'article es comentaran alguns deis problemes que es donen i, es descriuran algunes propostes que a la llum de les diferents experiències poden ser més innovadores i poden resultar més convincents. |
dc.format | 13 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/125823 |
dc.relation | Temps d'Educació, 1998, num. 20, p. 187-198 |
dc.rights | cc-by-nc-nd (c) Universitat de Barcelona, 1998 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es |
dc.subject | Educació d'adults |
dc.subject | Formació |
dc.subject | Participació educativa |
dc.subject | Adult education |
dc.subject | Training |
dc.subject | School involvement |
dc.title | Models d'educació i formació de persones adultes. |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |