Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/76673

Implementació, avaluació i millora d’una assignatura sostenibilista comú dels graus de l’Escola d’Enginyeria de Terrassa en el marc de l’EEES mitjançant una prova pilot: technologies medioambientals i sostenibilitat en l’any acadèmic 2013-2014
Escribano Rodríguez de Robles, Beatriz; Martínez Magaña, Juan; Cot Valle, María Ana
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Tèxtil i Paperera; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Elèctrica; Universitat Politècnica de Catalunya. STH - Sostenibilitat, Tecnologia i Humanisme; Universitat Politècnica de Catalunya. SUMMLab - Laboratori de Mesura i Modelització de la Sostenibilitat
The subject
The subject "Environmental Sustainability and Technology" at the School of Engineering of Terrassa has been characterized by the application of a continuously improved methodology which has evolved into a more active way of teaching in order to achieve higher educational quality. In the course 2013-2014 a pilot test was driven based on a more autonomous student learning outside the classroom and, greater participation within it, guided by dynamic and continuous assessment
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge
Learning by doing
Desenvolupament sostenible
aprendre fent
millora contínua
dinàmiques participatives
aprenentatge autònom i en grup
sustainable development
learning by doing
continous improvement
participative dynamics
autonomous and group learning
Universitat Politècnica de Catalunya -- Terrassa (Catalunya)
Estudis universitaris -- Catalunya
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Artículo - Borrador
Informe
         

Mostrar el registro completo del ítem