To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/28190

The effects of massiveness on the participation in social technologies: A MOOC in secondary education
Amo Filvà, Daniel; Casany Guerrero, María José; Alier Forment, Marc
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació; Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Universitat Politècnica de Catalunya. SUSHITOS - Grup de recerca en serveis per a tecnologies d'informació socials, ubiqües i humanístiques, i per a software lliure
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC’s aplicades a l’educació
Computer-assisted instruction
Education, Secondary
MOOC
Secondary education
Social technologies
Online learning
Ensenyament assistit per ordinador
Educació secundària
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Association for Computing Machinery (ACM)
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Amo Filvà, Daniel; García Peñalvo, Francisco José; Alier Forment, Marc
García Peñalvo, Francisco José; Conde García, Miguel Ángel; Alier Forment, Marc; Casany Guerrero, María José
Conde García, Miguel Ángel; García Peñalvo, Francisco José; Casany Guerrero, María José; Alier Forment, Marc
Conde García, Miguel Ángel; García Peñalvo, Francisco José; Alier Forment, Marc; Casany Guerrero, María José; Piguillem Poch, Jordi
Casany Guerrero, María José; Alier Forment, Marc; Barceló García, Miquel
 

Coordination

 

Supporters