Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/10146

L’avaluació de l’aprenentatge basat en problemes (ABP) mitjançant una escala d’enganxament: estudi pilot
Arpí Miró, Carme; Àvila, Pilar; Baraldés i Capdevila, Marissa; Benito Mundet, Helena; Gutiérrez del Moral, María Jesús; Orts Alís, Marta; Rigall i Torrent, Ricard; Rostán Sánchez, Carles
-Ensenyament universitari -- Metodologia
-Education, Higher -- Methodology
-Aprenentatge basat en problemes
-Problem-based learning
Attribution 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Artículo
Artículo - Versión publicada
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Arpí Miró, Carme; Àvila, Pilar; Baraldés i Capdevila, Marissa; Benito Mundet, Helena; Gutiérrez del Moral, María Jesús; Orts Alís, Marta; Rigall i Torrent, Ricard; Rostán Sánchez, Carles
Arpí Miró, Carme; Àvila, Pilar; Baraldés i Capdevila, Marissa; Benito Mundet, Helena; Gutiérrez del Moral, María Jesús; Orts Alís, Marta; Rigall i Torrent, Ricard; Rostán Sánchez, Carles
Ruda González, Albert; Montoro Moreno, Lino; Arpí Miró, Carme; Fabregat Gesa, Ramon
Orts Alís, Marta; Luz i Masergas, Ernest; Falgás Sau, Dolors