Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/243769

La influencia del cine de Woody Allen en la marca ciudad: de Nueva York a Barcelona entre la realidad y la ficción
Sanz Cusó, Georgina
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Freire Sánchez, Alfonso,
17-12-2014
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Construcció de marca (Màrqueting)
Ciutats
Cinematografia
Allen, Woody
Nova York (Nova York)
Barcelona
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
100 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFG-SANZ_CUSO-2014.pdf 51.92 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem