dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Freire Sánchez, Alfonso, |
dc.contributor.author |
Sanz Cusó, Georgina |
dc.date.accessioned |
2014-12-17T12:59:49Z |
dc.date.available |
2014-12-17T12:59:49Z |
dc.date.created |
2014-09 |
dc.date.issued |
2014-12-17 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/243769 |
dc.format.extent |
100 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Construcció de marca (Màrqueting) |
dc.subject.other |
Ciutats |
dc.subject.other |
Cinematografia |
dc.subject.other |
Allen, Woody |
dc.subject.other |
Nova York (Nova York) |
dc.subject.other |
Barcelona |
dc.title |
La influencia del cine de Woody Allen en la marca ciudad: de Nueva York a Barcelona entre la realidad y la ficción |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
Aquest estudi analitza el concepte de marca ciutat des d’un punt de vista cinematogràfic. Al llarg d’aquest, s’observarà com el cinema es converteix en una eina a l’hora de crear i desenvolupar una marca ciutat i posicionar-la a la ment del consumidor. Com es conclourà, la creació d’una marca ciutat potent està esdevenint una necessitat per a les grans ciutats, i el cinema és una eina amb un alt poder d’influència sobre el públic receptor. |