To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/20419

Identifying useful human feedback from an on-line translation service
Barrón-Cedeño, Alberto; Màrquez Villodre, Lluís; Henríquez Quintana, Carlos Alberto; Formiga Fanals, Lluís; Romero Merino, Enrique; May, Jonathan
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions; Universitat Politècnica de Catalunya. GPLN - Grup de Processament del Llenguatge Natural; Universitat Politècnica de Catalunya. SOCO - Soft Computing
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Intel·ligència artificial::Llenguatge natural
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria de la telecomunicació::Processament del senyal
Machine traslating
Traducció automàtica
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Barrón-Cedeño, Alberto; Màrquez Villodre, Lluís; Henríquez Quintana, Carlos Alberto; Formiga Fanals, Lluís; Romero Merino, Enrique; May, Jonathan
Formiga Fanals, Lluís; Ruiz Costa-Jussà, Marta; Mariño Acebal, José Bernardo; Rodríguez Fonollosa, José Adrián; Barrón-Cedeño, Alberto; Màrquez Villodre, Lluís
Formiga Fanals, Lluís; González Bermúdez, Meritxell; Barrón-Cedeño, Alberto; Rodríguez Fonollosa, José Adrián; Màrquez Villodre, Lluís
Formiga Fanals, Lluís; Henríquez Quintana, Carlos Alberto; Hernández Huerta, Adolfo; Mariño Acebal, José Bernardo; Monte Moreno, Enrique; Rodríguez Fonollosa, José Adrián
Pighin, Daniele; Formiga Fanals, Lluís; Màrquez Villodre, Lluís
 

Coordination

 

Supporters