Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/19388
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria |
---|---|
dc.contributor.author | Aguilar Pérez, Marta |
dc.contributor.author | Muñoz, Carmen |
dc.date | 2013-01-15 |
dc.identifier.citation | Aguilar, M.; Muñoz, C. The Effect of proficiency on CLIL benefits in engineering students in Spain. "International journal of applied linguistics", 15 Gener 2013. |
dc.identifier.citation | 0802-6106 |
dc.identifier.citation | 10.1111/ijal.12006 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/19388 |
dc.language.iso | eng |
dc.relation | http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/ijal.12006/pdf |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Aprenentatge de llengües |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents |
dc.subject | English language -- Study and teaching (Higher) -- Evaluation |
dc.subject | Multilingual education |
dc.subject | Learning ability -- Testing |
dc.subject | Anglès -- Ensenyament universitari -- Avaluació |
dc.subject | Ensenyament multilingüe |
dc.subject | Aprenentatge, Aptitud per a l' -- Proves |
dc.title | The Effect of proficiency on CLIL benefits in engineering students in Spain |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract |