To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/17841
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. POCIÓ - Protecció Vegetal |
dc.contributor.author | Kallas, Zein |
dc.contributor.author | Ornat Longarón, Cèsar |
dc.date | 2012 |
dc.identifier.citation | Kallas, Zein; Ornat, C. Technological or tradicional tools for documents correction? A Case study in higher education. "Journal of technology and science education", 2012, vol. 2, núm. 2, p. 86-93. |
dc.identifier.citation | 2013-6374 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/17841 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació (ICE) |
dc.relation | http://www.jotse.org/index.php/jotse/article/view/48 |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa |
dc.subject | Learning matters |
dc.subject | Ensenyament universitari -- Metodologia |
dc.title | Technological or tradicional tools for documents correction? A Case study in higher education |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |