To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/33099

La didàctica del patrimoni: nous camins per nous temps
Fernàndez, Magda
Universitat de Barcelona
L'article tracta d'una de les branques emergents en Didàctica de les Ciències Socials: la Didàctica del Patrimoni. A partir de camps d"acció tradicionals, com el vinculat a l"ensenyament, s"obre a nous camps, com la museografia i la mediació en béns patrimonials, del qual es considera estructurant. L"article acaba amb la proposta d"una nova titulació vinculada a les necessitats socials i culturals de la nostra societat i permet que la didàctica de les ciències socials ja no sigui exclusiva del marc de l"ensenyament reglat.
2012-12-14
Didàctica
Patrimoni cultural
Didàctica de les ciències socials
Educació no-formal
Teaching methods
Cultural property
Social sciences teaching methods
Non-formal education
cc-by-nc-nd (c) Universitat de Barcelona, 2002
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es
Article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
ICE Universitat de Barcelona
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters