To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/14534

The impact of moral awareness on the entrepreneurial orientation-performance relationship in new technology based firms
Montiel Campos, Héctor; Solé Parellada, Francesc; Aguilar Valenzuela, Luis A.; Berbegal Mirabent, Jasmina; Duran Encalada, Jorge A.
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. GREDIC - Grup de Recerca Economia de la Innovació i del Coneixement
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Gestió i direcció
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Política industrial i tecnologia
Entrepreneurship
New business enterprises
Technological innovations --Management
New technology based firms
Moral awareness
Entrepreneurial orientation
Firm performance
Technology founder-manager
Tecnologies informàtiques
Empreses -- Direcció i administració
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Montiel Campos, Héctor; Nuño De la Parra, José Pablo; Solé Parellada, Francesc
Montiel Campos, Héctor; Solé Parellada, Francesc; Palma, Yarissa
Berbegal Mirabent, Jasmina; Solé Parellada, Francesc
Berbegal Mirabent, Jasmina; Solé Parellada, Francesc; Del-Palacio Aguirre, Itxaso
Berbegal Mirabent, Jasmina; Solé Parellada, Francesc
 

Coordination

 

Supporters