Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/24150

Estudio comparativo entre una escala de desarrollo y una prueba basada en la teoría de Piaget, aplicadas a un grupo de niños con síndrome de Down
Behar Algranti, Júlia; Costas Moragas, Carme
Universitat de Barcelona
-Infants discapacitats
-Síndrome de Down
-Psicodiagnòstic
-Constructivisme (Educació)
-Children with disabilities
-Down syndrome
-Psychodiagnostics
-Constructivism (Education)
(c) Universitat de Barcelona, 1982
Article
Article - Versió publicada
Universitat de Barcelona
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Pérez i Testor, Carles; Behar Algranti, Júlia; Davins, Montse; Conde Sala, Josep Lluís; Castillo, José A.; Salamero, Manel; Alomar, Elisabeth; Segarra, Sabina