Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/21985
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Prats Gil, Enric |
dc.contributor.author | Higueras Albert, Elisabet |
dc.contributor.author | Tey, Amèlia |
dc.date | 2012-02-10T12:21:41Z |
dc.date | 2012-02-10T12:21:41Z |
dc.date | 2009-11 |
dc.date | 2012-02-08T11:30:27Z |
dc.date.accessioned | 2012-03-02T12:41:02Z |
dc.date.available | 2012-03-02T12:41:02Z |
dc.date.issued | 2012-03-02T12:41:02Z |
dc.identifier.citation | 9788439381662 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/21985 |
dc.format | 24 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Generalitat de Catalunya. Departament d¿Acció Social i Ciutadania. Secretaria per a la Immigració |
dc.relation | Reproducció del capítol del llibre publicat a: http://ves.cat/a6ib |
dc.relation | Recerca i Inmigració II, Col·lecció "Ciutadania i Immigració" núm. 4, 2009, Àmbit educatiu: necessitats i reptes, p. 173-196 |
dc.rights | cc-by-nc, (c) Generalitat de Catalunya, 2009 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es |
dc.subject | Immigrants |
dc.subject | Pluralisme (Ciències socials) |
dc.subject | Aprenentatge cooperatiu |
dc.subject | Internet en l'ensenyament |
dc.subject | Immigrants |
dc.subject | Pluralism (Social sciences) |
dc.subject | Team learning approach in education |
dc.subject | Internet searching |
dc.title | KulTIC 08. Paradoxes del contacte entre cultures: l'ús pedagògic de la webquest |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart |
dc.description.abstract |