dc.contributor.author |
Palacín Bartolomé, María José |
dc.contributor.author |
|
dc.date.accessioned |
2012-02-24T13:08:42Z |
dc.date.available |
2012-02-24T13:08:42Z |
dc.date.created |
2012-01 |
dc.date.issued |
2012-01 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/179774 |
dc.description |
Màster educació i TIC |
dc.format.extent |
69 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Oberta de Catalunya |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Competències professionals -- Catalunya |
dc.subject.other |
Alfabetització digital -- Tesis i dissertacions acadèmiques |
dc.subject.other |
Professors -- Avaluació -- Catalunya |
dc.title |
Percepció dels docents del curs bàsic de l'ISPC en relació a les seves competències digitals |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.subject.udc |
004 - Informàtica |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
Presentem els resultats d’un estudi relatiu a les competències digitals dels docents de l’ Institut de Seguretat Pública de Catalunya, centrant-nos en una mostra de 500 docents que imparteixen el curs bàsic policial, i fent servir una enquesta online. Tenint en compte els coneixements anteriors envers les TIC i la seva aplicació a la seva vida quotidiana es vol donar una visió de la preparació dels docents per tal de poder detectar virtuts i mancances en els seus coneixements per a una futura aplicació de les TIC a les seves pràctiques docents.
Paraules clau: Competències digitals, Institut de Seguretat Pública de Catalunya, docents |