To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/1161

Anàlisi de l'ús de la tècnica de treball cooperatiu del trencaclosques en alumnes de la llicenciatura de psicologia
Font-Mayolas, Sílvia
2009-04-01
Aprenentatge cooperatiu
Cooperative learning
Espai Europeu d'Educació Superior
European Higher Education Area
Tots els drets reservats
Article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Universitat de Girona. Departament de Psicologia
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Salamó Avellaneda, Anna; Gras Pérez, María Eugenia; Font-Mayolas, Sílvia
Baltasar Bagué, Alícia; Gras Pérez, María Eugenia; Font-Mayolas, Sílvia; García Vega, Eva María; Patiño Masó, Josefina; Raurell Torredà, Marta; Cunill Olivas, Mònica
Planes Pedra, Montserrat; Prat Genís, Francesc Xavier; Gómez Lima, Ana Belén; Gras Pérez, María Eugenia; Font-Mayolas, Sílvia
Font-Mayolas, Sílvia; Planes Pedra, Montserrat; Gras Pérez, María Eugenia; Sullman, Mark J.M.
 

Coordination

 

Supporters