Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/5328
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions |
---|---|
dc.contributor | Ruiz Boqué, Sílvia |
dc.contributor.author | Carrión Solla, Marina |
dc.contributor.author | Vela Villares, Iria |
dc.date | 2008-06-30 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/5328 |
dc.language.iso | fra |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Aeronàutica i espai |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica::Disseny i construcció de vehicles |
dc.subject | Automobiles --Disc brakes |
dc.subject | Disque de rupture |
dc.subject | Fluent |
dc.subject | Stationary regime |
dc.subject | Transitorio regime |
dc.subject | Frens |
dc.subject | Vehicles de motor -- Frens |
dc.title | Étude thermique dún frein à disque |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |