Título:
|
Nuevas metodologías en el aprendizaje del inglés en Educación Primaria
|
Autor/a:
|
Albalat Guri, Laura
|
Otros autores:
|
Lacarte Rodríguez, Agustina |
Resum:
|
L’ensenyament tradicional de l’anglès com a llengua estrangera ha format alumnes comunament poc motivats, doncs s’han vist obligats a memoritzar grans quantitats d’informació que ha acabat estant irrellevant en la majoria d’ocasions. En aquest estudi es pretén analitzar noves metodologies de treball que resultin més motivadores i eficaces per aprendre la llengua anglesa a l’Educació Primària. Per això, es presenta en primer lloc una fonamentació teòrica sobre les diferents metodologies i seguidament s’exposa una proposta de programació que combina les diferents activitats, la posada en pràctica de les quals ha revelat uns resultats molt enriquidors pels estudiants. |
Fecha de creación:
|
12-01-2016 |
Materias (CDU):
|
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
Materia(s):
|
Educació primària Ensenyament de llengües Anglès |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Páginas:
|
96 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|