dc.contributor |
Lacarte Rodríguez, Agustina |
dc.contributor.author |
Albalat Guri, Laura |
dc.date.accessioned |
2016-01-12T12:04:51Z |
dc.date.available |
2016-01-12T12:04:51Z |
dc.date.created |
2015-07 |
dc.date.issued |
2016-01-12 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/257456 |
dc.format.extent |
96 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Educació primària |
dc.subject.other |
Ensenyament de llengües |
dc.subject.other |
Anglès |
dc.title |
Nuevas metodologías en el aprendizaje del inglés en Educación Primaria |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
L’ensenyament tradicional de l’anglès com a llengua estrangera ha format alumnes comunament poc motivats, doncs s’han vist obligats a memoritzar grans quantitats d’informació que ha acabat estant irrellevant en la majoria d’ocasions. En aquest estudi es pretén analitzar noves metodologies de treball que resultin més motivadores i eficaces per aprendre la llengua anglesa a l’Educació Primària. Per això, es presenta en primer lloc una fonamentació teòrica sobre les diferents metodologies i seguidament s’exposa una proposta de programació que combina les diferents activitats, la posada en pràctica de les quals ha revelat uns resultats molt enriquidors pels estudiants. |